Köööket idaag -.-

Tjaa !

Jaa, idag har jag fått leva livet som mattant -.- De va ju lite halft inte så kul .. xD Nää men asså de va inte alls så kul o jobba, men man hade ju lite kul me Julia och Sam :P Jaa, jag stod o tvätta av allt innan de åkte in i den asstora diskmaskinen :O De gick ganska bra faktiskt, men e blev väääldigt blött -.-

Sen åkte jag hem när vi va klara, med Julia .. på bussen .. sen när hon gick av fortsatte jag hemåt :) Jag kom hem o åt lite och kolla på tv.. sen kom några gubbar som skulle rensa vårt avlopp, jaa .. de gick nog bra för dom o___o Sen så åkte jag buss till fiolen.. där gick de nog oxå bra :) Sen gick jag hem därifrån och hem .. och så har jag gjort matte .. och nu sitter jag här :D

Idag har jag gjort mycke, eller inte ......... men iaf ^^

Idag har jag varit skittrött -.-

Nu kommer en random bild :



Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0