Knives And Pens ...

Tjaa !
Sitter o lyssnar på låten 'Knives and Pens'' .. jaa .. av Black Veil Brides ♥

Om en liten stund ska jag färga håret :D

Jaa, jag gick ju till fiolen sen och de gick bra, sen efter den gick jag ner till synsam i huddinge och så (emmies mamma jobbar där, och pappa...) skulle jag vänta på emmies mamma tills hon sluta, så åkte vi hem till Emmie och så satte vi på oss jogging kläder och gick ut o sprang ;D Känner mig riktigt hurtig .. nää men asså, de gick riktigt bra :D Man känner sig riktigt frisk o sådär efteråt .. typ .. :)
Jag måste ju få upp kondisen till strapatsen och lidingöloppet .. :D

Men nu ska jag färga håret, va berädda på en chock i morron ;D Nää jag har ingen aning hur rött och hur bra de kommer bli egentligen men man kan ju alltid hoppas på att de blir bra :D

Nu jääääävlis gäller de ^^


Gullig bild på Hayley Williams, hon är så söööööt ! Älskar henne ♥

''Monster'' - Paramore

''But I'm not the villian, despite what you're always preaching..''

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0