I am the one hiding under your stairs .... O.o

Haha hej ^^

Jaa, jag e sjuuk -.- hemma från skolan idag ''/ Pallar inte med min haaaals ... pallar inte me o va sjuk ..

Aja, jag sitter o lyssnar på This is Haloween med Marilyn Manson .. den e lite cool ;)

This our town of haloween !

Mm .. men jag sitter vid tv:n .. ganska tråkigt .. asså de känns som jag e obekväm i vilka kläder jag än sätter på mig -.- så jag har pyjamas fortfarande xD
Jag orkar inte läsa min engelskabok, den är skittråkig ! Men jag måste ju, så jag gör de nog sen.. pappa skulle komma hem vid 2 och så skulle vi ta en promenad ? Jag är sjuk, ont i benen för att jag har träningsverk sen när jag sprang igår ! Men aa ..

Nu började en annan bra låt.. Älskar Black Veil Brides ♥


Den fantasktiskt snygga och underbara Andy Biersack .. Älskar dig ♥

Aja, puss o kram hejd då xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0