Hos Emmie ^^

Tjeenare ^^

Igår efter Alice så gick jag hem, så åkte jag och min lillebror dit till Emmie :) Hennes lillebror fyller år (idag) och igår så hade han sin mormor och farmor och storasyster (inte emmie, en annan) där .. och Andre o jag xD
Så aa, vi åt middag där.. (mamma och pappa skulle på vinprovning så därför va vi där) Sen hämta mamma o pappa andre vid 11 och jag sov över o va me på emils lilla barnkalas idag ^^ De va kul .. jag oc h Emmie hjälpte till lite o så :)

Mm .. så jag kom hem för en timme sen typ, försökte göra matte men näe, de gick inte .. jag höll på att somna.. jag e skittrött egentligen.. Men jag ska göra matteprovet på torsdag för jag ska va i köket imorron o på tisdag, jag kommer o dö .. i köket .. typ, okej ingen aning varför men ääänywaaaay xD De e inte kul, jag har typ half panik för jag vet inte om ... herreguuud, kääthjä har panik ''s Okej .. don't worry, be happy :D

Okej haha xD Dehär kommer gå bra ;D

Escape the fate - ''Situations'' ♥

Här är en bild från igår, emmies mamma hade lagt upp blad och ljus jättefint i en skål me vatten :



Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0