Hatar att förlora folk ..

Hej ..
Asså jag hatar att förlora folk, att man lixom aldrig i hela livet kommer prata med dom igen .. okej alla i hela världen vet att jag snackar om en speciell person.. så jaa, men asså kanske inte ha tillbaka som pojkvän men ändå bara va kompisar, för jag saknar att smsa med ''den här personen'' och bara allmänt kunna vara med den.. ''/ Det är så synd, och pratar jag med dig blir allt skit awkward, för jag vet att den personen inte kommer vilja vara min vän igen ? Men de e ju lixom inge problem om den vi ändå försöker glömma de, de kanske bara bra att e blir som innan igen .. för jag ... tycker ju om den personen den personen egentligen så.. har man förlorat den helt, de blir bara awkward blickar och de går inte för mig, nu vet jag varför man inte ska bli ihop me folk som man träffar varje dag -.-

Jaa, förlåt.. behövde bara säga de ''/
Men de e lixom, jag säger varje dag ''jag orkar inte mera !'' för dedär, och de lixom.. jag skulle kunna glömma bara att jag vill inte förlora den personen men, vet att den inte känner samma sak.. som om vi aldrig äns kände varandra -.- Önskar de kunde va som förut.. ''/

Haha heej ! Nu ska jag va glad :D Men aa... nu är min tandställning borta .. typ xD
Men aa .. nu orkar jag inte blogga mera.. dan har varit bra :)


Asså.. dedär har ingenting me personen jag snacka om innan o göra, jag bara skrev dedär under bilden .. så tro inget O.o

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer
Postat av: Aaaaaaaand guess who ♥

Katja. Jag vet att det är svårt, och jobbigt. Eller ja, typ omöjligt. För du tycker ju fortfarande om honom.

men snälla, snälla.. försök glömma honom.

Han förtjänar inte dig.

Du förtjänar något så mycket bättre.

Du förtjänar det bästa ♥

kom ihåg det.

2011-09-30 @ 16:44:31
URL: http://enlitenrosamardrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0