Harry Potter och Dödsrelikerna deel 2

Heej !
Igår så va jag på bio me Tova, vi såg .. Harry Potter .. sista Harry Potter filmen ever O.o Aja, men den ägde ! De e lixom precis min typ av film .. men jag har typ inte ens sätt alla filmer, eller jag har sätt alla i fel ordning xD Jag såg trean första gången i... helgen .. Asså förra helgen xD Japp, den första jag såg va 2:an och de va sjukt länge sen och jaa.. sen somnade jag när jag såg 5:an xD Phoenixordern .. aja .. xD
Nu kör min lillebror musik på världens högsta ljud och bas sååå .. de stör mig liiite -.- vi har bara en tunn vägg emellan våra rum och, nää nu ska jag gå o säga till honom !! >:( Så .. nu gick jag in o sänkte, höjer han igen så får han spöööö !!

Mm .. men harry potter va riktigt awesome ;D Dom e ju så häftigt gjorda o aa, helt awesome asså ;)

Lyssnar på ''Playing God'' me Paramore .. ♥

''You don't have to believe me, but the way I see it .. Next time you point a finger, I'll point you to the mirror..''

Aja, Kraaam hej då ^^


Hehe :P

(Andre höjde -.-)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0