Emmie ^^

Japp .. Hej .. :P

Nu bloggar jag igen xD Meeen, jaa .. idag så har jag varit me Emmie, vi kolla på Kråkguldet o__o Den e lite skäääry O.o Men den e bra ^^
Snart tror jag vi ska äta..

Just nu så .. jaa .. jag gör inge speciellt.. Inne på fejjan ;) Och lyssnar på ''The drug in me is you'' med Falling in Reverse ^^ Den e awesome !
Nu ska jag göra nått annat, längar inte till skolan i morron..
Asså jag e asförkyld, mer förkyld än den dan jag va hemma från skolan :/ Mmmm .. blivit sämre lixom -.-
Kanske ska skita i skolan på ... nääe känns inte nödvändignt ''/ Men kanske tisdagen för seriöst, dehär är inte bra ''/

Nu Issues med Escape the faaate :D


Ritar did piercingen, men jag vill ba se hur de skulle se ut, de skulle bli najs va xD


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kråguldet är så fin ^^ <3

2011-09-04 @ 21:33:28
URL: http://sofianordmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0