Emmie -.-

Hej !
Jaa .. nu sitter jag vid datan igen :)
Va på promenad idag me mamma och pappa xD Vi gick till huddinge centrum, jag köpte hårfärg och sån här ''avfärgnings'' grej, så jag ska kunna färga de rödare :D Sen fick jag köpa en tidning, man fick en kajal på köpet så nu behöver jag inte köpa en ny ^^

Jag har försökt ringa emmie hela dan här, eller.. jag smsa henne o sa att hon skulle ringa mig efter hon hade dansat och den har slutat för länge sen menh hon har inte ringt, och hon svarar inte på mobilen och hemma äre upptaget -.- Mm .. jag hoppas hon svarar sen då, eller ringer upp ''/

Yeeeees ^^ Jag ska fråga mamma om vi kan ''avfärga'' mitt hår nu, så kan jag färga de rött i morron så slipper jag gå till skolan med avgärgat hår, tänk om de blir typ fult .. :S Så då äre bäst att göra de nu, för man måste vänta en dag .. Ni får se hur håret blir sen ^^

''Perfect Weapon'' - Black Veil Brides ♥


Haha .. en liten skum bild på mig .. xD

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer
Postat av: Aaaaaaaand guess who ♥

Oooow.. ska du färga om det? o:

VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅGOT KVINNA?!

anywaaaays, det kommer säkert bli as grymt. Kan inte vänta tills jag får se deeet .__.

aja, lycka till :D

kram

2011-09-10 @ 16:06:39
URL: http://enlitenrosamardrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0