Blooond .. typ .. O.o

Tjaa !
Nu har jag blekt mitt hår ''s Och jaa .. det är typ min naturliga hårfärg faktiskt, innan jag börja färga håret .. Haha kanske ska gå såhär till skolan på måndag ;) Kanske .. eller så färgar jag rött i morron O.o Nää jag vill nästan gå till skolan såhär, för ingen i min ''nya'' klass har sätt mig i naturlig hårfärg xD De e ganska snyggt faktiskt ..

Men aa .. här är en bild:


Jaa .. ^^

Emmie ringde, hon kommer hit sen .. så ska vi kolla på tv o ha en myyysiiig tjejkväll Mhhmmmm .. nää just joookiing men .. typ xD

Well, I am not a vampire but I feel like one, sometimes I sleep all day because I hate the sun....

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0