And that was the day that I promised, I'd never sing of love if it does not exist....

Heej !
Lite lång rubrik men .. den meningen blev nyss sjungen i ''The only exeption'' ;)
Älskar den låten, den är så fin :)

Mm .. idag .. så har jag varir i skärholmen, köpte bara svart nagelack xD Men, jag fick typ inte köpa nått annat -.- Men aja ^^

Asså just vid den här delen i låten håller jag på att börja gråta :

''I've got a tight grip in reality but I can't let go of what's in front of me here, I know you're leaving in the morning when you wake up.. Leave me with some kind of proof it's not a dream.. ''

När hon sjunger starkt lixom, de e så .. jaa jag vet inte men de får mig o bli tårögd iaf ''/

Jaa, förut idag så tig jag lite egobilder .. och redigerade dom så här är några :







Haha jaaa .. xD

Mm .. Nu ska jag nog .. jag venne :P

Lyssnar på ''Bad girls bad guys'' - Falling in Reverse ♥


Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0