Youth And Whisky !

Hej ..

Idag på bilden har vi fottat i skogen xD

Men jaa... det har väl varit en bra dag idag .. :) Lyssnar på ''Youth and Whisky''  !! Den är lite trevlig xD

Mm .. ^^ I morron ska jag och Tova sova över hos Alice :D De brukar alltid vara kul .. De blir de säkert nu oxå :)

Nu ska jag göra nått annat... Ikväll äre Barda .. det ska jag se på .. okej jag tycker inte Barda är sådär jättebra, men eftersom jag har följt de ända sen första avsnitten så kan jag inte sluta kolla på de nu xD

Haha jaa .. Vi hörs.. Hej då ^^

''....cigarettes and lyrics made me (youth and whisky) ! Can you see, can you see me, I'm strong from what they made me, these angels who carry me, they taught me youth and whisky..''
/Youth and Whisky - Black Veil Brides ♥


En bild jag tog i skogen idag ... redigerad men ganska cool ;)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0