Vill döda nått !

Hej ...

Okej så arg är jag inte... men en aning -.-
Måste bara säga det hära : Vafaaaaan du vet ingenting, ingenting asså .... bara bajsa på dig, du bara är inte sån okej ? Det lixom funkar inte, näe det gör det inte. Jag kan inte styra andras liv, men jag behöver inte få veta något, då blir jag bara sur... D:<

Mm ...... hoppas ingen fatta !
Men vafan, jag är bara så fucking sur just nu..
Bryan Starzzzzz: ''Marry one, fuck one, kill one, the black veil brides band .. '' Matt Good: ''I'll marry Andy, fuck CC.. (han säger lite mer...) I don't wanna kill any of them.. I'll Kill You !'' Bryan Starzzzz: '':O''
Näe jag vet inte .. ville bara ha en anledning o säga ''I'll Kill YOU !!!'' D:<

I'm pissed off ! F*ck you.... >:/



Kram Kram
Pissed off Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0