Svart hår :O

Tjaa !
För en stund sen så färgade jag mitt hår svar :D e ser awesome ut asså... okej asså de lät lite såhära ... näe men jag gillar de ;)

Idag så hare regnat mycke .. O.o
På maten idag i skolan, så vare pannkaka ^^ men iaf, på maten så hade jag tova och alice satt oss vid ett bord, så blev ett annat bord tomt så tänkte vi sätta oss, och då föll min kniv av från brickan ner på golvet -.- så aa, vi satte oss och jag hämtade en ny kniv ... Mm .. så satt vi och åt, så hände nått så jag tappade den kniven på på golvet oxå ... Mmm ...  vi skratta lite åt de och jag hämta en ny .. Så satt Tova och hällde vatten i min mjölk, så hällde jag hennes vatten över hennes mat och så satt vi o flamsa xD Och helt plötsligt så märker jag att min kniv är på golvet ..... -.- Jag börjar asgarva o peta på alice o så såg hon oxå kniven på golvet o börja asgarva, vi grät ! Alla i en ''lilla matsalen'' typ kolla på oss lite skumt, vi typ skrek skratta o grät xD Asså .. haha aa, så jag gick o hämta en ny :P Men de va jääääävligt kul, jag tappa alltså tre knivar på golvet ^^

Haha jaa.... de va funny ^^ Jaa .. här sitter jag o lyssnar på ''The flood'' med Escape the Fate .. En asgrym låt ;)
Jag har börjat droga en ny låt från BvB ... ''Love isn't always fair'' .. som ni fick lite lyrics på förut ;) Men en den e feeett me awesome :D

Nu ska jag o mamma kolla på film ..

Hej då !!


Mitt hår :D Inte redigerat eller nånting, bara bilden.. och förlåt .. jag bara allmänt gillar sånna ärr vid munnen ^^

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0