Stressad som in i helvis D:

Hej..

Jaa, allt dehär med prao o skit ! Asså för andra veckan så har jag ingen praoplats :O Ellie håller på att överge mig o allt bajsar fan, och de blir inte bättre av att Ulrika blir sur, och skit bara för jag inte kan lämna in en lapp..jag skickar allt i ett mail sen eller nått, i morron så kommer hon komma in i klassrummet o ba ''praolappar ? Katja ?'' och jag ba ''Aaa har mailat dom..'' så ser hon allmänt sur/oroad ut o jag blir generad .. Så säger hon nått .. Som gör mig generad bara :( Hatar de...
Iaf.. :)

Råka publicera, hade lite brottom där o så råka jag gå tillbaka så försvann de jag skrev innan men de såg inte jag så jag publicera.. men iaf jag skriver resten nu :)

Jaa... har gjort no -.- jag pallar inte med no .. det är prov på fredag..
På torsdag ska jag ta bort tandställningen, jag ska komma dit 8.00 ... great ! Mm .. måste typ ta en buss som går 20 över sju, det blir en stressig morgon för mig .. ''s
I morron ska jag och Tova till Alice och göra våra låtar vi ska skriva till musiken, de är ju lite trevligt :)

Sitter o lyssnar på ''Sweet Blasphemy'' med Black Veil Brides .. den är bra den låten :D

Det var därifrån ''I raise my heart and say..'' grejen va ifrån .. jag kanske skrev de O.o Aja..
 
Körde bowling på idrottsdagen, här är bilder från de :


Alice :)


Tova :)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0