So -.-

Heej !
Jaa .. jag ska egentligen göra so meeeen de gör jag snaaart ^^

ROBERT PATTINSON (och Ashley Greene) KOMMER TILL SVERIGE !!!!!!! NI KAN INTE FÖRSTÅ MIN LYCKA ÖVER DETTA FENOMEN :D JAG VILL LIXOM BARA .. HOPPA ^^ haha nää jag venne om jag vill just hoppa meeen typ, asså så jevvla awesome att dom ba ''amen nu kommer vi till sverige :D'' asså .... jag kan knappt tro de, om jag får biljetter till Fan Eventet så... kommer jag att få träffa min älskade som jag har älskart i två år ^^ Ome ome ome ome ome ... jag började nästan gråta när Alice sa de till mig .. asså hihihihi ^^ Så här lycklig har jag inte varit på länge.. :)

Mm .. men annars så har väl dagen varit bra :) Men ändå skum för alla lektioner blev andra lektioner och vi hade typ två timmar so istället för matte och sen so, för vi hade matte på svenskan innan lunchen ''s Förvirrande..
Men jaa, sen gick fiolen bra oxå.. de va ju .. bra lixom .. ehm ... Idag äre ju kanelbullens dag så mamma bakade bullar ^^ Så jag ska ta me några till Tova som jag lovade :=

Nu ska jag plugga so, har prov på fredag -.-


Tova och en blomma ^^

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0