''Let's take the crowd, we will show you how ...

Your timne has come for the new religion ! ''

Black Veil Brides låt ''New Religion'' ;)

Mm .. jaa, igår så var jag ju på konsert med min familj och efter det så sov jag och Tova över hos Alice :)
Konserten var ju lite mysig ^^ Sen hemma hos Alice, vi hade köpt hårspray med färg och jaa, vi skulle spraya det i våra hår ^^ Det va jäävliigt kuuuul xD Sen lyckades vi bränna popcorn, så kolla på vi ''The blinde side'' :/ den var lite sorglig, mest fin egentligen ..
Alice och Tova har ju iphone 4 så det blev mest bilder med deras mobiler men jag har några oxå :


Så såg mitt hår ut, man ser inte så mycke -.-


Tovas hår xD Hon hade svart lugg oxå...


Alice hår, det är rutigt xD


 Pussmärken xD


Redigerad ..


Alice och jag ♥

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0