Keep your feet on the ground, when your head's in the clouds...

Heeej !
Jaa, jag lyssnar på ''Brick By Boring Brick'' med Paramore ;)

Jag har kollat på trailern till ''Sweeney Todd'', den filmen verkar fett bra O.o Asså den är ju lite läskig, med tanke på att han skär folk i halsen med en rakhyvel (och man får se det...) .. Men asså jag skulle vilja se den :)

Mmmmmm .. idag så va det en bra dag tills.. det skedde en liten insident (incident ?) ''s Ehm .. det var inte så trevligt, mest typ super.. awkward xD Men asså det var inte kul, jag trodde jag skulle dö och bli kallad ''ramlaren'' i typ ett år -.-
Fast det verkade som att ingen orkade reta mig för det... xD Jag tänker inte berätta vad som hände exakt... o___o

Nu ska jag göra nått annat typ.... Jag har ingen aning .. vad jag ska göra isåfall xD

Sweeney Todd :D


Haha de är Johnny Depp som spelar honom .. ^^

Haha, jag måste se den filmen asså :D

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0