Jag vet inte ens om ni bryr er...

Men jag gillar o skriva ner text till låtar på bloggen.. oftast så är det bara så att jag älskar låten och vill bara allmänt skriva ner texten .. Eller så känner jag att den betyder nått, asså att texten har något med hur jag känner just då att göra. Ni kanske tycker det är kul, men jag vet inte om ni oxå bara allmänt inte tycker om det eller om ni inte bryr er.. För jag skiter egentligen i vad ni tycker, jag gör det ändå ^^

Haha, dedär va obegripligt xD
Idag .. vid 4 ska jag till Emmie :) och sova över.. det blir najs fan :D

Jag skulle vilja skriva ner texten till ''Rebel Love Song'', med BvB .. Den är så hilma .. bara .. vacker ^^
Musikvideon till den kom ut i förregår .. Den är oxå heeelt awesome ;D

''Never gonna change my mind, we can leave it all behind..
Nothing's gonna stop us, no not this time..
So take your hand in mine, it's ours tonight..
This is a rebel love song ! Hearts will sacrifice, it's do or die..
This is a Rebel Love Song..'' ♥

Aaaw ^^


Andy Biersack ...

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0