Inget o göra -.-

Tjaa !
Jag har seriöööst inget att göra .. sitter här o e inne på twitter, lyssnar på bandit o bara allmänt .. sitter o_____o Jag orkar inte gå på keramiken sen, som börjar 4 :( Blääääää, vill bara vara hemma idag ... pallar inte med nånting märker jag haha xD Näe men ...

Jag vettefääähnis vad jag ska göra hela dan idag, plugga so typ .. men jag vet inte vad jag ska plugga på O.o Läsa igenom anteckningarna, sen bestämma en ''katastrof'' jag ska skriva om på provet sen.. det är ju typ de man ska göra på provet, de e bara fyra frågor :)

Mmm ... nu ska jag göra andra grejer ... Bye ^^


Gammal bild på Alice o Tova när vi måla en bild :) Från 6:an ...

Näe men ... hej då :D

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0