Heeeeeeej ^^

OME !
I fredags (28 oktober) såg jag Robert Pattinson och Ashley Greene IRL ! Jag har lixom inte fattat det än, helt jäääääävla amazing ^^ Elin var med som inte bryr sig ett skit om twiligt meen det var nog lite trevligt för henne ändå ;) Dom artister som var där va Mange Makers (?), Nause (dom som sjunger ''made of''), nån Ström kille .. typ ingen visste vem det var xD Men elin sjöng med i hans låtar så aa, vissa gjorde nog det.. Sen efter allting så spelade Ulrik Munther :)

Jag har inte varit så glad på månader, en av dom bästa dagarna i mitt liv ♥
Twilight intresset kanske kommer tillbaka nu ^^ Hoppas jag....

Aa, efter Fan eventet så skulle alla vi åka till Alice :) Och sova där... Alice tappade (glömdeee o___o) sin mobil på tvärbanan från hovet så aa... Vi gick ut och så såg Alice och Tova mobilen på sätet, dom försökte gå in igen men tväris åkte iväg med Alice mobil... -.- Mm .. vi ringde mobilen och det var en kille som svarade och vi åkte till Alvik och mötte upp honom, och hämtade den :) Så allt gick bra sen..
Sen så sov vi hos Alice ^^ Sen igår så vaknade vi, hade en aning brottom egentligen till Boulbar, meeen det verkade som om vi inte insåg det så aa, Tova och jag skulle ju hem innan o skit -.- Men allt löste sig, vi gjorde det, åkte till alice igen och sen till Boulbar. Det va jättekul där ! Trevligt lixom, vi åt mat körde boul och jaa.. Sen efter det så åkte vi till ellie och gick på hennes ''fest'' :P Det va oxå kul..

Jaa, någon som har orkat läsa dedär xD

Här är bilder från helgen dårå :


Utanför Hovet ^^


Tova och Alice inne på Hovis ^^


Tova Alice och jag .. Elin ville typ inte va me på nån bild -.-


Crowdet .. Innan det började alltså :)


Scenen :)


Vi satt nära storbildsskärmarna ;D


Knappen och Hakim var ''programledare'' fast det inte var inget program, men .. aa .. ni fattar :P


Dom på scenen (jag har zoomat in asmycke så det är suddigt...) :)

Och nuu ... nu kommer bilderna när dom har gått in på scenen :DD (asså Robert och Ashley..)



Ashley (tagen på storbildsskärmen) Greene :DDDD


Där nere gick dom, mellan alla människor där... man ser dom inte .. :P


Robert Fucking Pattinson :'DDDDDDDDD


Intervjuen har börjat, bild på Robert ^^


Ashley.. Hon är så söööt ^^


Lite suddig bild men där sitter dom.... Jag zooma lite... Men vi satt inte så långt bort som det verkar på kameran.. -.-

Robert petar sig i ögat hihi ^^


Sen spelade Ulrik Munther :)


På Globen hade dom gjort en liten cool grej ;)


En bild på oss, egentligen tagen innan allt.. men den är tagen av Alice med hennes mobil :)

Här är bilder från Boulbar :




Haha aa :P

Det var allt egentligen ^^ I morron åker jag till Chicago och kommer hem på måndag .. missar första praodagen ''/ Jag börjar bli förkyld O.o

Vi hörs ;)

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0