''HÄR GRILLAR VI !!''

Tjaa !
Jaa, igår så var jag Alice Ilana Ellie Julia och Gabby o grilla vid långsjön .. de va mysigt ^^
Lite failad grillning.. Ganska mycke flumm och allmänt trevligt :D


I början när vi försökte tända grillen .. Vi hade tre stycken xD


Ilana ^^ Vi målade med kol på kinden ;)


Ellie ^^


Jag :)


Lite senare mot kvällen blev det plätt och korvgrillning :)
En random kille som hade suttit o fikat i skogen kom och gav oss plättar som inte va öppnade.. Naaajs ;)


Marsmallows (stavning... O.o) ;D




Ellie med marsmallow ^^

Sen var alla bilder väldigt mörka och suddiga så aa xD
Men de va awesome ;)

Dagen idag har varit .. bra I guess.. Vi hade engelska uppsats.. man skulle skriva om ett mål man uppnått eller om en person man aldrig träffat som har påverkat än i livet.. Gissa vem jag skrev om XD Andy såklart.. Eller typ Black Veil Brides men asså det är ju lixom mest Andy som har ''påverkat'' mig .. Men jaa... hoppas de går bra ''s

Vi hörs ;)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0