Gitarrspelaren ;)

Haha heej ..

Här sitter jag och spelar gitarr igen ^^ Jag kan akorden till ''En vanlig dag'', ''Knives and Pens'' och ''When you're gone'' .. och några till.. Awesome ;)

Men de va trevligt hos Karro, vi kolla på film o somnade xD Vi vaknade och märkte att TV:n va på och att lampan var tänd, sen så skulle Karro till teatern, dom fick sina roller och övade in första biten av pjäsen dom skulle göra, en tjej som fick rollen ''Daniella'' i pjäsen, var sjuk så jag fick spela henne xD De va lite svårt (och nervöst...) men de gick ganska bra ;)
Mm .. sen gjorde vi milkshake och spela gitarr, då satt jag o lärde in ''Knives and Pens'' i typ en timme xD Men de är lixom Em C och D .. sen i refrengen så äre C D och Em :) Kääthjä kaaan spela gitarr :D

Haha aa, sen kom mamma o hämta mig och när jag kom hem så snodde jag Andrés elgitarr o spelade lite ;)
Så nu kan jag ''En vanlig dag'' med Ulrik Munther ^^ Coolish ;) Eller iaf enligt mig för jag brukar suga på gitarr och nu så kan jag lixom spela tre, fyra hela låtar med akord :)

Jaja... Idag ska jag ut o jogga o handla o åka till farmor -.- Sen kommer Emmie hit vid 4 ungefär ^^

Vi hörs :D
BTW ! Jag har skaffat twitter xD


En bild jag gjorde i picnik, dom har sånt här Halloween tema igen o aa, de finns lite coola grejer där ;)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer
Postat av: Karro

Kan du säga vad du heter på Twitter?? Skulle väldigt gärna vilja veta det :D

2011-10-02 @ 11:37:14
URL: http://kkarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0