^^

Heej !

Jaaa... sitter här o lyssnar på ''Set the world on fire'', asså låten av Black Veil Brides :)
Awesoooome hihi...

Idag vet jag inte vad jag ska göra... O.o

''Proud in all you are, show them every scar.. as your badge of honor, when you can't take anymore of what their living for.. Set the world on fire !'' -Set the World on Fire med Black Veil Brides ♥

Mm .. asså förut så när jag skrev lite av texten från ''Love isn't always fair'' så ändrade jag om lite .. om ni undrade ... O.o
Haha jaa...... Nu ska jag göra nått annat :)

Random bild :


Gammal bild på en massa skor.. Mina e om gula, fast de faila för min andra sko kom med :P

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0