Beslagtagen dator :P

Tjaa !
Idag i skolan så skulle vi ha svenska uppsats och jaa... Tova ville skriva den på min dator och det fick hon så jag tog med den till skolan och nu ska hon ha den till in morron då jag ska få tillbax den :)
Jag har suttit vid den här dator istället ;)
Lyssnar på ''Something'' med Escape the fate .. Awesome ;) Jag kan inte riktigt lyssna på Black Veil Brides just nu känner jag, om jag inte sitter ensam på mitt rum.. Ska lyssna på skivan sen ^^
Mm .. måste göra so .. klockan e typ halv nio med deee går nog iaf :)
Sket i keramiken för jag hade ont i huvudet och hade inte klarat det utan ipren eller vila, jag åkte direkt hem istället och har inte tagit ipren än.. men jag drack istället :) Ska ta ipren, jag har fortfarande huvudvärk -.- Aja ..
Hörs ;)
Ome.. vad annorlunda jag ser ut... mitt hår e lixom .. woooow .. O.o
Jag vill ha rött hår igen typ, eller nää ... eller joo .. shiiiit vet inte vad jag vill :O Men jag känner att det är liiite kört nu xD
Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0