Astrött.... men det var fan värt de :D

Jag och Alice gick upp fyra i morse för att köa om biljetter till Twilight Fan Event. Vi satsa inte direkt på vip biljetter så.... men iaf .. Vi väntade kanske i två timmar. Det var asmycke folk ! Vi fick våra biljetter (på rad 2 ^^ Förra året hade vi rad 22 så det måste ju vara bättre på något sätt :P) och gick iväg :D Jag är typ half överlycklig, jag kan inte fatta att jag ska få se Ashley Greene och Robert Pattinson!!! :D Asså jag har lixom älskat Robert i 2 f*cking år och nu ... nu ska jag få se honom påriktigt.. Asså jag kan inte faatta de !!! :DDDDD

Hahahahahah ome ome ome :DDDD

Sitter här och lyssnar på ''Knives and Pens'' med BvB ^^

I skolan har allt varit bra bara att jag har varit astrött xD Men annars har ju allt bara varit slummit... flummit ... och aa .. :)
På engelska uppsatsen, där jag skrev om Andy Biersack, så fick jag C ! Det är jag väldigt glad för ^^


Mm .. ska göra nått annat nu.. :)


Thaaaah Fucking Ticket  :DDD och jag.........

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0