3 inlägget idag .. xD

Heej !
Jag har behövt gå på toa en stund och nu så gör jag de .. xD
Tillbaaax ^^

Mm .. idag har jag gjort absolut inget nödvändigt, förutom o plugga so dårå :P

Asså vafaaaaaan ! Jag vill färga håret svart nästan, för de är svårt att fåre rött nu eftersom jag måste ju avfärga eller bleka det, och nej de gör jag inte om.. de sliter asmycke så äre jobbigt -.- eller så försöker jag färga de rött utan att bleka .. O.o Vad ska jag göra, jag vet att jag har haft dehär problemet länge men asså, när jag trodde de va löst, så blev den röda färgen urtvättad efter en tvätt, och nu äre .. brunt -.- Sen finns det ju inte så många hårfärger att hitta som är så rött som jag vill ha de, men jag ska snakca me Ellie om dedär stället hon hitta hårfärgen hon snacka om .. :) Jag och mamma ska ju till stan i morron, då kan jag ju leta ^^ Eller så färgar jag de svart  o____o

Okeeeej, nog om de -.-
På keramiken så gick de ganska bra, de blir spännande o se hur mina glaserade saker kommer se ut ;)

Nu ska jag plugga lite till, hörs :D


Haha oj, såg inte att de blev typ brunt runt xD Meeen .. asså jag vet ju inte om de skulle just se ut sådäär om jag färgade rött men asså ... man kan ju alltid hoppas ^^
Vaaad ska jag göra :o

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Prova att intensivtona det istället, håller längre men sliter inte lika mycket på håret som färgning! ;)

2011-10-07 @ 12:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0