Wow .. trött -.-

Hej !

Igår hade jag skolavsluutniiing !! :D De va ganska trevligt ^^

Alice glömde sin mobil på busshållplatsen så vi tänkte åka tillbaka och hämta den men så hade nån tant hittat den och tagit den med sig, så fick alice mobilen och jaa :) Vi kom bara nästan för sent till ''avslutningen i multisalen'' xD Det var trevligt.
Sen så var det avslutning på skolgården, de blev lite långtråkigt efter ett tag, men det va ju kul för alla som vann saker och uppträdde och så :) Sen när allt va slut så gick jag till ludde sen karro och skulle säga glad sommar typ :P Sen gick jag Tova och Alice och åt på grekiska kålgrillsbaren, som vi gjorde förra året ^^ Sen köpte vi en hel tårta som vi skulle äta upp men .. vi faila liite med de så aa XD
Sen gick vi till Alice, åt lite av tårtan, kolla på film och hade det allmnt mysigt ^^ så sov vi över där :) Jaa, sen gick vi hem till mig, brottades och kolla på tv .. bakade en kladdkaka på 10 minuter ;D
Så dom gick för en stund sen .. Jaa, helt ensam .. i mitt rum iaf XD Annars är min lillebror och hans kompis hemma nu, kanske mamma, jag vet inte ''s

Nu kommer bilder från igår :


Det var vad jag hade på mig ^^


Jag och Alice ^^


Tova och Alice, aaw ^^


När md uppträdde ^^


Alice och Tova igen, dom var (är..) jättesöta ^^


Alice och Tova på ''greken'' XD


Kebabbspätt ... ;)



Jag och Alice på tågstationen :)


Tårtan :O


Söta Tuuvääh ^^


Alice och trårtan :P


Haha Tuuväääh ;D


Hehehe ... :)


Typ vår .. midda/inte alls middag kom jag på .. haha nää men vi åt pizza till middag :) Dedär va de vi åt när vi kolla på Robsessed !! ;D

Fråga inte .. -.-

Haha jaa, vi skrev lite saker .. på tårna, iaf jag .. benen och fingrarna och ryggen, sen i morse skrev Alice på mina och Tovas fötter :)

Har haft trevligt idag ^^

Hörs :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0