Twilight ♥

Jag visste inte att man kunde bli så besatt av någonting som inte fanns. Att en bok eller film kunde få fram känslor så bra, eller över huvud taget helt enkelt få en människa att bli kär !

Twilight tog mitt hjärta, det går inte att förklara varför, historien, allt ! Det är bara underbart.. Ett tag var twilight mitt liv, det och mina vänner var det ända som fick mig att fortsätta, det lixom fick mig att bli glad och vilja .. fortsätta leva, det låter helt ''whööta föööck'' men asså det är sant ! Sen Robert Pattinson .. hade inte kommit längre utan honom heller, inte för jag känner honom men .. han är underbar ♥
Jag kan inte heller fatta hur en bok/film kunde få mig att känna mig så .. glad :) Som twilight gör mig ..
Förra sommaren hände det bästa i hela mitt liv, twilight fan event ! Det var .. otroligt !

Man vill ju vara det största twilight fanet i världen såklart, men asså .. det funkar lixom inte :P Så säg inte att jag ät galen, det finns folk som är galnare än mig ^-^ Men visst är jag galen i twilight och Robert Pattinson, joja men .. dom betyder så otroligt mycke för mig.. Twilight är och kommer alltid ha en del av mitt hjärta, släpp inte den biten :) Mer än ett år sen jag såg twilight första gången, älskade känslan jag hade när jag såg den. Jag kollade på filmen varenda dag, seriöst varenda dag ! Jag kan twilight och new moon utantill (filmerna) men har tyvärr glömt bort lite >.< Måste börja få upp mitt intresse för f

Det finns så mycket mera att säga hur mycket jag älskar twilight och hur mycket det betyder, men .. jag kan inte sätta ord på det o____o' XD

Twilight .. tack ♥



''Our Love, would be forever, and if we die .. we'll die together, but I .. I said never because our love would be forever ...'' / Neuron Star Collision-Muse ♥


Kommentarer
Postat av: Maija- sorrybro

Aaw fett söt header!! :D Det är egentligen fint att vissa saker kan väcka så mycket i människor, så som twilight i dig :) kram <3333

2011-06-11 @ 20:23:39
URL: http://sorrybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0