Studenter :P

Jaa, det åkte precis förbi ett flak med studenter utanför mig .. låter som det kommer en till .. O.o nää tror inte de .. det brukar aldrig åka här o____o men iaf :D Hej ^^

Snart.. elr vid 4 .. om två timmar, ska jag åka på studentskiva eller fest eller .. grej hos min gudbrorsa ;D Gudstorebror :)
Jag sitter just nu och lyssnar på ganska deprimerande musik .. -.-' vet inte varför xD och äter dammsugare .. :P

Idag har vi orietnerat (stavning) i skolan -.- det var .. ganska .. sådäär kul. Det var ju kul o gå med Sofia Alice och Tova i skogen och leta skogsbävrar men själva letandet med karta och skit, det var ganska tråkigt. Men det gick bra för oss ändå :) det tog typ en timme och 40 minuter ^-^ Nöjd

Nu ska jag göra annat, ses ;D


Lite snee men iaf XD Tova och Alice i skogen :D


Alice ^^


Jag med paraply i högsta hugg om det skulle konma skogsbävrar XD


Haha daaamsugare, frääääschiit jag vet ;D

Jaja, hej då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0