Skolavslutnings klänning .. o______o'

Heej små guumsooor :*

Jaa, idag så har jag varit och shoppat lite i skärholmen.. Jävligt chill assoo ^^ Det blev ganska mycket. Skor kläder, och lite annat.
Jag  tänkte visa er liite vad jag har köpt, hiss eller dissa eller bara allmänt käärlek till något ^^


Trosor och topp från Giina, myyys tyyp :*


Två allmänt chilliga linnen :*


Två klänningar.. dom e typ sommriga och mycket käärlek till dooom :*


Skolavslutningsklänning kanske, hiss elr diss gummsor/gubbsor :*


Och en liten gullig topp från monki .. assoo jag tyyp bbyy's, hissaa totaalt :*

Okej jag ska sluta blogga sådär xD Nää men .. det var vad jag har köpt idag :) tycker ni ?


Så är man även ägare till ett par jeanstygiga convere ^^ Tyycks ;D

Jaa, det har varit mysigt att shoppa idag :) Jag är skit hungrig, jag har inte ätit lunch ''s Men det blir nog mat om nån timme, jag står nog ut .. :)

Asso typ saaaknaad till pv'n ''/ :*

Hej då XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0