Skogsvandring med stormkök .. -.-

Hej !
Ja, jag överlevde skogsvandringen idag, trodde att jag skulle bli uppäten av mygg ett tag, men jag klarade mig :D Myggbetten har börjat gå ner lite nu så .. dom syns inte lika mycke längre.
Men nu ska jag berätta om dagen :)

Allt började ganska bra med att ''grupp ett''/''vi'' gick i skogen.. solen sken och det var kul :) Sen så började de regna lite då och då men de va ändå okej lixom .. Sen så kom vi fram till ängar med kor :D Då blev kääthjä glaad ^^ Efter de så kom vi till där vi skulle äta, och .. jaa .. de regnade, det var myggigt som fääähn och i skogen va de myror överallt, så jaa .. jag tuuvääh och elin satte oss vid ''vägen'' (typ en .. ganska smal stig,/väg typ ..)  och plockade upp vårat stormkök :D -.-* (blomma i håret .. eller den har inget hår men .... iaf xD) Jag menade lixom att egentligen så vare jäävligt -.- men aa .. X( Jag trodde jag skulle dö helt änkelt ^^

Nu ska man på mera studentgrejser, jaa happyfaaace -.- elr inte .. Fast de kommer bli kul för det är en av mina bästa vänners storasyster som har en liten studentfest för.. folk .. ^^ Så jag kommer ju få träffa emmie :) (det är alltså min bästa vän ... O.o)

Bilder från idaag :


Sööta tuuvääh i skoogen/ängen ^^


Jaa, inte lika söta kääthjä xD


Koooooor :D


En jäävligt viktig .. pryl :)


Tuuvääh med kor ^^


Gruppen och .. hus ^^


Alla dessa jääävlans myggen -.-

Måste dra nu, ses ^^
 
Jaa, skulle på student grejen då men jag ska lägga in mer bilder :)


Köttbullaaaar ^^












Vi märkte att det satt en snobben sak på tuuväähs väska när vi åkte hem XD

Jaa, nu ska jag göra andra saker ^^

Hej då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0