Skansen ned klassen idaag ^^

Tjenaree :)

Idag hare varit .. blandat mellan kul och mysigt .. o___o först vare ganska .. tråkigt men kul på nått sätt, sen vid lunch vare inte såå najs, fåglar flög överallt och man ville bara äta fort och sticka sen lixom såå .. jaa .. inte så kul just dåå ''S Men sen efter lunch vare mycke kuligaree :D Jag Tova och Alice gick och köpte glass :) Och satte oss på en sten.. Det var nog det bästa på skansen idag tror jag ^c ^  Nää jag venne .. kom på en gubbe så ba .. fail
                                                                                            )

Jaa, men sen efter skansen var jag Alice och Tova med varandra :) Vi hade jäävligt kul kan jag tala om ;D VI hoppade studsmatta med vattenspridaren under i baddräkter (stavning?) och shorts ^^ Jäävligt hett.... Sen så spelade vi in new moon parodin vi håller på med :) Som vi typ aldrig kommer bli klara med känns det som xD
Jaa, vi har haft trevligt idag iaf ^^

Bilder från idag :


Skansen ^^


Alice och Tova, aaw ^-^


Jaa, vi fick beskriav en väg från björnarna till nått annat djur i närheten ... -.- Men här är björnar :D


Ännu mer björnar .. som badar ;D


Kääthjäs största fiende, påfågel ... ''s


Sen efter lunch så skulle man ta en annans beskrivning, och vår började vid sälarnam här är en säääl :D
 

Nämen vad sälen larvar sig XD


När vi höll på med att leta efter djuret i vår beskrivning såg vi älgar ^^


Heeelje XD


Jag och Alice ..ha jag typ feeejkleeendeee :P


Glassen jag köpte :D


Aaaaw ♥


Hihi aaw tuuvääh :)


LEMBAS =D


MR. GREETEL (Rosa hjärta)


Haha bild på mig hemma hos Alice i Badräkt och shorts xD
Venne varför jag lägger upp den men iaf .... o______O

Ska göra nått annat, ha de gött ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0