Skansen i morron ^^

Tjääbäääh igen :)

Asså jag .. vet att jag kan göra sååå mycke annat bättre än att sitta och blogga (som att bli av med min hicka jag just fick o_____o), men .. jag kommer inte på nått O.o

Men jag glömde berätta lite saker, i morron ska vår klass och gf till skansen ^^ det ska bli mysigt, titta på alla djur :D Och göra skrivuppgifter -.-' så typiskt lärare, man kan inte ha nånting kul bara med klassen utan att man ska behöva skriva och räkna och lära sig onödiga saker jag glömmer efter typ .. nån minut -.-' så tråkigt....

Jaa, seeen ska jag till grönan på söndag med Alice Tova och Elin ^^ Det ska bli kul små gumsooor :* xD

Vet inte vad jag ska göra nu ... antagligen sätta på mig pyjamas .. klockan är 11 O.o kanske borde lägga mig snart XD Öööörkaah ... jag vill inte, jag har änså sovmorron såå spelar roll, i trollz (mobba mig inte !! O.o) så sa dom ''men spela en roll'' man typ .. spela roll O.o eller nått kanske, man typ väääh ?? :P

Iaf .. Kraamar till alla xD


Hihi jaag ^^

Höres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0