Orkar inteeeh ... -.-'

Heej !
Jag orkar inte gå på student grejs idag, jag gör verkligen inte dee D: Men de e varmt, jag får inte ha shorts (-.-) och jag har två vita linnen, en kofta och strumpbyxor .. Jag känner mig som en svettig apa .. Nää älskar apor, bara skoja.. Svettig festing som typ .. bara finns men behövs inte och bara förstör folks liv -.- vet inte varför ''/ whateveeer.. jag typ älskar sjukhus ....... nää jag är pytte lite fly efter kakorna tror jag XD

Men jag orkar inte verkligen, det är ändå elakt o ba ''nää tyvärr vi orkade inte komma :D'' eller nått .. -.-

Jag haaatar den här känslaaan man typ irriterad, sur, varm, ledsen och trött D: De ee såå jobbiiigt ''/


Whoever brings the night - nightwish :* Käärlek till deeen !!

Nää nu ska kääthjä åka typ .. eller nått :( Orkar verkligen iiiinteeeh !! :(

Hej då !



(jag är inte ''heartbroken''.. bara allmänt .. jaa som de står i inlägget .. O.o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0