Myycke Händer :S

Hej !

Jaa, nu har jag kommit hem från seglingen och det första jag gör är att sätta på datan såklart :P

Så nu har man koll på vad som hände på MTV Movie Awards, och sätt nya Breaking Dawn del 1 teaser trailern ! (se den på textwilight !) Asså den är amazing, awesome !! Alltiiing, tror jag dööör :DDDD Är så glaaad så jag håller på att spriicka XD Shiiiit omg .. måste lugna ner mig liite :P

Men det har varit härligt att segla :)

Bildeeer :




Haha eego :P


Jag ^^


Fiin blomma :)


Aaw ^^


En til fiin blomma :P

Jaa, de va de :)

Hoppas ni har haft trevligt under .. ledigheten :)

Sveriges nationaldag idag ;) ''Du gamla du fria du fjällhöga nord, du tysta du glädjerika skööööönaaa, jag hälsar dig vänaste (?) land upp på jord, din sol din himmel, dina ängder grööööna, din sol din himmel, dina ängder grööööna............''
Haha, sveriges nationalsång :D Jag kanske inte har riktigt rätt text meen, den låter så iaf XD


Heej dååå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0