Hemma från Alice ^^

Tjaa :)

Jag har haft en trevligt dag idag .. fast .. aa .. varit jäävligt trött i perioder xD Jag och Alice snacka skype heeela natten, nästan XD men jag sov ändå ganska länge .. *himlar med ögonen* :P

Men jag och alice har typ kindaa varit med victor och gurra hela dan :P Vi har ätit pannkakor hos alice, ''shoppat'' i skärholmen, men alla typ somna på bussen dit .. sen så orkade seriöst ingen va i skärholmen så vi drog hem till alice igen och kolla på film ^^
Trevlig dag :)

Nu så sitter jag här och pallar inte vara social mot min familj för jag orkar inte, dom blir bara sura på mig vad jag än säger så känner att det inte är nån ide ''/

Jag är så jevvla förkyyld :S

Sen så svarar ludde inte nånstans, och jag saknar honom sjukligt mycket !! De här är fan mord :(

Vi hörs .. hej .. ''/

Bilder från .. igår idag xD


Jaa, min hairstyle när vi (jag och alice) tog coola ''modellbilder'' :P


Haha xD


En bild på oss ;)


Och en på mig .. den har jag som header ^^

Juste jag har ny header, vad tycks ? ;)

Ont i halsen och teppt i näsan .. trevligt nu mitt i sommaren :D

Hej då :)


Kommentarer
Postat av: Maija- sorrybro

Goosch vilken ball header, puss på dig Katja :D <3333

2011-06-19 @ 12:21:37
URL: http://sorrybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0