Grönaaan med Alice Elin och Tova :DDD

Heej !

Som sagt har jag varit på grönan med Alice Elin och Tova idag :D Det va skiit kul ! Har haft mysigt .. elr vad man ska säga, allmänt sjukt trevligt och jättekul ^^ Jag har åkt en massa saker .. eller .. nää xD Men jag åkte vissa som jag inte åkt förut, det var den nya bergochdal banan Twister .. den va kul :D Sen åkte jag Extreme som jag aldrig åkt och ångrar det, den va skiiiit kul ! Åkte den tre gånger idag, sen åkte vi insane .. jaa .. två gånger i rad XD Men den va läskig men .. kul ändå :D

Bilder från dagen ^^ :


På parkeringen, Tova Alice ocb Elin ^^


Väntar på att få komma in :D


Twister ^^


Insane :O haha XD


Slänggungorna .. skulle velat åka dom .. ''/


Aaaw ^^ Elin Tova och Alice inne på grönan :D

Äcsh .. orkar inte lägga upp fler bilder -.- Men jaa, det har varit jäävligt kul idag :D

Tack för en underbar dag ^^

Snart ska jag kolla på en serie med mamma .. sen ska jag nog lägga mig xD Jag är skitslut efter denna dag -.- trött .. utmattad och bara trööööt XD ¨
På tisdag är det skolavslutnigng :D

Hej då ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0