For the heart I once had ... ♥

Hej !
Idag har vi jaa, spelat basket .. (lunch) städat i klassrummet och kontoret och sen spelat brännboll -.- Jag va i grupp 1 så den ordningen hade jag på schemat :) Spela basket va skittråkigt och jobbigt -.- Sen va de jobbigt att städa kontoret ''s Alla våra bilder fick vi ta ner för vi ska byta korridor med niorna sen, eftersom sexorna kommer i skit så är alla sjuor ''samlade'' elr nått eller jag vette faan !! >:( Så det va jääävligt jobbigt och tog skitmycke tid ! När det var en halvtimme .. nää typ 20 minuter kvar av bränbollen så .. var vi klara :P Så hämtade vi våra bilder och mappar (när jag säger vi så menar jag Tova Alice och jag ^^) och sket i brännbollen som vi gjorde förra året oxå haha XD Tradtionell skolk ^^ Haha :P
Men de har varit en kul dag bortsätt från allt vi gjort :)
I morron äre faaan skolavslutning :DDDD

OMEE !! :DD Kääthjää längtaaar ^^D

Nu ska jag göra nått annat..

(lyssnar på ''For The Heart I Once Had med Nightwish om ni undrar över rubriken .. jäävligt bra ;D)


Lite suddig bild på min ''bänk'' i skolan ^^ Jaa .. jobbigt att sudda XD


Cool bild Tova tog idag :D


Alice som suddar .. :(


Tova suddar ''/

Jaa, sorgsen dag idag :(

Hej då :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0