Tjeena :D

Hej !
Jag har gjort lite läxor, no engelska och franska (måste jag göra so oxå) xD Jaa, de könns bra att göra läxorna i tid .. men jag måste ju komma på bättringsvägen här med alla läxor ;)

Jaa, sen så efter skolan så skynda jag hem, för att hinna med bussen .. jag hann och kom till fiolen och nu ska jag spela med två andra :( Det visste jag men jag trodde att jag skulle få en ensam lektion att ''tänka'' egenom de .. elr nått .. för jag vill inte de :S Visst de e inte så farligt men de e 1 timme, från kvart över 4 till 5 typ :S Jääävlis !! :( Men jag orkar inte lägga så mycke tid på fiolen .. Vill nästan sluta faktiskt .. :( Aja ..

Men jag gick hem från fiolen och andre och hans kompis hade gått ut och dom var inte hemma och jag hade inga nycklar, mamma och pappa var hos farmor så jag var utelåst .. så jag bara gick på framsidan och krossa is xD Låtsades att isen var en viss person, hoppapå den som en gaalning haha xD

Hehe .. men nu kommer lite bilder från so:n idag :D



Söta Alice :D




Haha, intressenard Tova :D

Is(ak)en !!!!!!



Hahahahahaha, däär fick duu !! XD XD :D :D !!! </3

Aja .. hehe ... jaa .. hej då :P




Kommentarer
Postat av: julia

YAY! katja goes MAD MONSTER! höhö, xD

2011-01-18 @ 22:00:45
URL: http://juliamerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0