Tjaais :D

Hej allihopa :) Gissa varför jag är så glad ?? Kommer du inte på, nää men om du nödvändigtvis måste veta så gick iCarly för (kollar på klockan..) 3 timmar sen .. xD Nathan Kress :D ♥ En av dom sööötaste killarna/mogna halft männen i världen, robert är en man .. och sjuukt snygg älskar dom båda :D ♥
Men aja nu över till dagen :

Ääälis tillbaka till skolan , wiiiee :D Ellie åker från sverige .. buuu :(

Idag har jag målat på staflii (asså satt min ''tavla'' på stafli och målat) .. och förra veckan, det glömde jag att berätta, så tappa jag min mobil i nudelsoppan, som vi fick asså hahaha xD Den gick inte sönder men de va lite kul xP

Men nu lite bilder från dag :





Gulliga Ääälis :)



Gulliga Tuuvääh med anonympapper ;)



Tuuvähs målning, jättefin :D ♥




Jaa sådär satt jag Äälis och Tuuväh, gissa vem som är vem O.o 



Do not mobb me ... :(




Söta Maija och Julia :D ♥

And now .. to the final (kom och tänka på ''it's a fire downtown'' xD) thing .. Sifoa blev det, ehh .. SOFIA NORDMARKIS (läänk till blogg) SKA BÖRJA I VÅR KLASS, I CANNOT BELIEV IT (stavning?? O.o)



Aaawie, söt bild på sofia .. min fru :D ♥


Det var alltis för idagis, i morron ska jag va med Karro ( Glaaad gubbe) och studdy (Ledsen gubbe..) :P

Men hej dåis ;D


Kommentarer
Postat av: Sofia ♥

JA, det ska jag :D

och magnus sa typ att jag skulle senast va i eran klass nästa vecka :O

I CAN'T BElIVE IT TO (?) ♥







2011-01-25 @ 22:12:01
URL: http://sofianordmarks.blogg.se/
Postat av: Maija

Så nice att Sofia ska börja i vår klass!! :D Awesome :D <3333

Haha mobil i nudelsoppa är nog inte det bästa man kan göra.. xD

Förresten, får jag sno bilden på mig och Julia till min blogg? :) Kraam(is) ^^ <33333

2011-01-26 @ 18:42:35
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0