Redigerade Tova :)



Cool va haha xD 

Idag så var inte Alice i skolan, missing :'(
Annars har de varirt en ganska kul dag, lite seg elr .. den gick ganska fort faktiskt men ändå seg lixom .. :s
Jag och Tova tog bilder med min kamera på bussen, jag har redigerat dom, men jag lägger upp ''orginalet'' :D



Redigerade..



Orginalet, kanske inte så stor skillnad men jag har gjort den ljusare och lite ''fint i fokus'' som de heter, på den redigerade bilden alltså, den över :P



Redigerade :D



Orginal bilden, den är sne men ändå. På den redigerade har jag fixat Tovas öga grönt .. man märker de ganska mycke men de blev coolt, sen failade den lite för man ser ganska mycke att jag har redigerat på sidan vid Tovas öga typ .. väldigt suddigt lixom, men jag försökte göra en grej men aja .. så det påvärkade halsduken lite där men aja .. skit i de xD

Vad tycker du ??

Sen tog vi dessa :



Tuuväähs väskis, den ser ut som choklad :D Åt nyss choklad glass men den e slut nu, bad pappa köpa meeer glass xD


Jaa, vi gjorde en rolig film idag oxå .. en liten parodi på min mobil reklam film ni vet sån om mobilen, hehe .. citat ur den ''YouTube för fääään'' ''Kom hit din jäääävel'' xD Youtube = Skiiicka, tuuvääh you remember xD

Det var allt för idag, nu ska jag pluggis :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0