Nathan Kress <3

Hej !

Det var trevligt hos farmor :)

Men jag fick köpa en julia tidning och dom har typ ett ''erbjudande'' men 12 tidningar och eclipse dvd:n .. fast den har jag ju men en av tidningarna har Nathan Kress i ett litet hörn !! OME !! Måste fråga om jag kan få dom där 12 tidningarna, står säkert lite om Robban och twilight i den oxå antar jag men Nathan Kress ser man inte i nån tidning, iaf inte jag !! Så nu .. ska jag ha den !!! :D Kanske en poster ? Ome .. dör om det är de :P
På tal om honom så på Zack och Cody's nya hotell liv är han me i ett avsnitt, just de va nån gång i december när jag kolla, asså jag typ dog !! Jag typ tog adventskalendern (den låg närmast..) och typ knögla ihop den för jag typ .. aa venne varför men aja .. tyyp dog ;) Nathan Kress in my heart .. för er som  inte vet vem Nathan Kress är så e de Freddie i iCarly ;) Föresten så i julia tidningen jag köpte va han me på korsordet, jag skrev in Nathan på een gåång !!

Biild på heetingen :



I'm about to fall on the floor !! Haha XD Älskar denna pööjk ..

Men älskar Robban såklart ;) Löööv to both of U <3


Men nuu hej då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0