It's like wishing for rain as I stand in the desert ... ♥



Jag ska snart äta, åka på fiolen .. :( Orkar inte ..vill slutis men får inte de förns nästa termin (asså sommalovet .. :O) men aja .. får stå utis O.o

Skolan har varit rolig, pytte lite seg .. elr jag har varit seg, pappa sa förut ba ''Va seg du är haha'' jag ba ''jag vet ..-.-'' han ba ''du föddes nog seg'' i was like ''Whaaat did you say !!??'' Haha xD

Aja, men nu ska jag göra nått annat :)

Älskar er alla mina läsare .. tack så mycke .. men LÄS DENNA BLOGG !!! Tack .. :D

Tjaarå ;)



Edward o Bella från Breaking Dawn !! En ... jaa bild från dom där känsliga scenerna du vet ;D

Hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0