Hos Tuuväh :D





Jag har sovit över hos Tova från igår till idag för mina föreldrar skulle bort så jaa .. men vi har haft roligt, jag tog med mig en film (bansaskrik och jäkelslap, komediis) och åt popcorn, sen kolla vi på bröllops fotografen :) Jag har sätt den innan men inte början .. men den var ganska bra :D

Sen nu i morse så hämta pappa mig och vi åkte till farmor och till stan och köpte byxor till pappa och en kavaj .. sen till uppsala för att fixa i farmors lägenhet, fast den ska vi sälja nu ju men aja ^^

Tuuvääh har börjat blogga ^^D Grattis höll jag på att sägis men aja :P

Lite bilder från skolan igår (känns som jag mössa på mig ''/ ?) och så ..:



Kolla vad vi fick till lunch på skolan i fredags, hamburgare och pannkakor :D !!





Aaaawwiie :D <33

Okej, här orginalet xD



inte så stor skillnad kanske men aja ^^

Jaa .. jag skulle följa med hedda och Tova o köpa godis, så jag tog med mig pengar så jag oxå kunde köpa och jag köpte sjukt mycke för 31 kr !! Kolla !!



Omg va gott :D



Tova och Hedda :D

Mysigt .. nu ska jag äta godis så de skvätter om de hehe, nää men lite .. :P

Hörs '')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0