Hemma nu :)

Tjeena alla :D
Nu är jag hemma från Orsa, kom hem för lite mindre än en timme sen :P Jag skickar över bilder från mobilen till datan nu så jag får vänta lite ;)
Men jag kan berätta lite ..
Mamma har ju då köpt en stuga där i Orsa som vi nu bodde i då, mysigt xD Vi åkte längdskidor i Grönklitt en dag, och gissa vem som åker framför en i spåret ? Kalle Moreus och hans dotter hehe :P Lite kul .. men dom åkte förbi oss och sen åkte dom före oss ett tag, sen så kom dom långt fram hehe ..
Jaa, sen har vi firat min moster igår :) Kul .. sen så jaa .. har vi haft allmänt mysigt alla dagar (misstolka iiiinte)XD

Snart ska vi äta tror jag .. ni läser väl textwilight ? Inte ? Då börjar du med de nu isåfall !!

Vääntar på att bilderna ska bli klara .. o.O ..

Bilder kommer nu :



En fin bild jag tog när jag åkte längdskidor :)



Dörren till Stugan :)



Hehe, en bild jag gjorde om på mitt (och min lillebrors) nintendo ds hahaah XD
Snygg man kan va ;)

Men det var inte alla bilder men orkar inte lägga upp fler :P

Snart ska jag sätta på mig pyjamas och kolla på tv :D

Hej då alla, i morron börjar skolan för mig :( <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0