Flummis :D

Tjeenare alla flummisar där ute ;)

Idag har det varit en okej dag, skrattat sjukt mycke som vanligt och det händer alltid nått kul varje dag, så alltså som vanligt :)

Efter skolan så va Tova och Alice hos mig, vi satt och åt glass med grädde och (shiiit nu kom jag på att vi skulle ha choklassås haha XD) kolla på diselrått(is)or och sjömansmöss :D Den e såå bra .. en väldigt bra julklalender som gick 2002, de e nåra år sen dee ja :P

Asså just nu är jag så sjukt flummig, skicka ett meddelande på (fejsbok höll jag på att skriva) facebook till en kille i min förra skola, som gick i min paralellklass ba ''Hej fermiiss :D'' ? Hur sjuk får man va ... :S Jaa, undrar vad jag kommer få för svar .. Haha xD Aja ..

Men nu kommer lite bilder från idag :



Alice och Tova när vi kollar på Diselråttor och Sjömansmöss :D

Nuu .. lite bilder på en converse sko som jag designade hehe xD




Fler bilder kommer sen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0