Days :)

Tjaatjaa bloggeeen :D Juust joking ..

Men hej, jag har en massa bilder jag ska lägga upp sen, men idag har de varit kul i skolan och jag skulle följt med mamma och min lillebror o bada men jag ville inte för de första och så kände jag mig så deegig, orka inte så åkte hem istället, nu sitter jag här .. klockan halv sju .. ingen hemma förutom jagoch min katt Nisse ♥

Jaa, jag har ganska tråkigt .. men här kommer bilderna från igår :



Jag och Tova ser gaaalna ut  (okej mest Tova ....) ;D



Min o Sofias ''fika'' på keramiken, från pressbyrån :D Igår asså .. 



Sen fick jag semla hemma ;)

Redigerade bilder :



Hehe xD



Väldigt söt bild på Tova .. Orginalet :



Snee men ändå ..  inte så stor skillnad actually :P

Men nu orkar jag inte blogga mer, de har tagit en timme typ, men det var nog för jag skulle redigera bilcerna oxå, nu är klockan nämligen kvart över 7  xP

Hej då :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0