Dagis :D



Haft kul idag :)

Jag ska testa en grej, jag tog usb kabeln för att kunna lägga upp filmer och då kom allt typ på hela min mobil, alla bilder, alla mina  låtar och lite andra saker .. kolla vad som kom med ^^ :



Haha xD lite olika såna .. gulliga va, jag tog bara den men asså kolla va gölligt, nu kan jag ju andväda lite olika såna ;)

Aja, men imorron börjar skolan igen.. orkar värkligen inte :(


Men nu en annan bild :



Nej hade inte tagit bort den :D

Här är den andra om jaa .. du skulle vilja ha den andra :



Okej den va lite tråkigare .. förlåt mig :s

Aja .. :P

Hej då alla :D



Kommentarer
Postat av: Karro

Tack :) ♥

2011-01-24 @ 15:41:08
URL: http://kkarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0