Bort med julen :D

Hej !
Nu är julen slut hemma hos mig, granen borta och alla julsaker ..

Jaa, idag så har de varit en ganska seg dag och jag har inte orkat nånting typ :( Väldigt trött på alla läxor, nu har vi no, engelska, franska och nånting till säkert .. jag venne men aja :( Jag känner mig sjukt nere ..

Aja, jag glömde bort att det var piano idag så jag åkte derekt hem och åt lite och då såg jag smset från mamma ''glöm inte piano idag'' jag typ shiiit, men den hade redan börjat såå .. ingen idé lixom :S Sen så åkte jag mamma och min lillebror till farmor och fika lite me henne, sen åkte vi till min lillebrors innebandy och så åkte vi hem, jag åt sen åkte jag till fiolen :) Den känndes lite ''avkoplande'' att spela fiol idag faktiskt elr va man ska säga .. men eh aa xD

Nu lite pictures :



Nisse (min katt alltså) var oxå med och tog bort julen hehe xD

Det blev bara en bild .. Hej då ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0