Vampyr maraton och nyår !! :D

Tjenixen ;D

Jag har sovit över hos Äälis från igår till idag och tuuväh oxå :) .. vi gjorde en massa sjuuka saker :P Hade vi
(Hoppas jag fick härma dig liite alice Owo)

kollade först på true blood, sen twilight, new moon och eclipse och sen vampires suck xD Såå kuligt vi hade :D Vi sov kanske 3 timmar, iaf jag och Tuuväh :P

Mm .. nu kommer bilder din jääävel :D



Inte för man ser mig .. men aja :P



Nu från Nyårsfirandet :D





Vi hade Tomtebloss ;)




Jag med Tomteblossis >:D



Alice :)

Jaa .. det var från igår/idag ;D

Bilder från i Torsdags .. tror jag :P







Från en fin bild till ......



Dehär haha xD



Aaawie :D

Redigerade bilder :






Okej den blev lite konstig .. så stor lixom :S Gjorde den mindre .. men den bilden e gullig ;D ♥

Efter jag va hos Alice, så åkte jag o pappa till kungens kurva o kolla lite, jag köpte en ''trilogin'' box med ''Lord of the rings'' ! Bild :



Oooh ;D

Aja .. det var allt, jag ska kolla på ettan ikväll .. nu har jag sätt eclipse 4 gånger :)

Hej då ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0